حمله کردن مخاطب نمایش خانواده اکران عمومی

حمله کردن: مخاطب نمایش خانواده اکران عمومی اخبار فرهنگی و هنری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی ماجرای «پول‌لازم‌های تقلبی» در بازار مسکن

واسطه‌های ملکی به هر کسی که آپارتمان خود را با قیمت زیر سطح منطقه فایل می‌کنند، صفت «پول‌لازم» را نسبت می‌دهند، در حالی که بعضی از این آپارتمان‌ها به دلایلی غیر

ماجرای «پول‌لازم‌های تقلبی» در بازار مسکن

ماجرای «پول مورد نیاز های تقلبی» در بازار مسکن

عبارات مهم : بازار

واسطه های ملکی به هر کسی که آپارتمان خود را با قیمت زیر سطح منطقه فایل می کنند، صفت «پول لازم» را نسبت می دهند، در حالی که بعضی از این آپارتمان ها به دلایلی غیر از پول مورد نیاز بودن مالک یا سازنده، با قیمت های بعضا بسیار پایین تر از سطح قیمتی آخرین معاملات منطقه عرضه می شوند.

به گزارش دنیای اقتصاد ، واژه «پول لازم» در بازار مسکن معنای مشخصی دارد و معمولا به سه گروه ممکن است اطلاق شود: نخست سازنده ای که جهت اجرای پروژه های بعدی به فوریت نیازمند نقدینگی هست؛ دوم مالکانی که به علت اتفاق نابهنگام و بعضا ناگواری به منظور تامین هزینه های مهم خاص نظیر هزینه درمان ملک خود را جهت فروش عرضه کرده اند؛ گروه سوم نیز کسانی هستند که به علت مهاجرت ناگزیر به فروش زودهنگام آپارتمان خود هستند. ولی این روزها فروشندگان یا واسطه های فروش بعضی آپارتمان ها که دچار نقص اساسی هستند، تلاش می کنند با سوء استفاده از واژه «پول لازم» قیمت پایین این آپارتمان ها را که به اشکال آنها برمی گردد، به نوعی توجیه کنند.

یک نمونه از فایل های فروش که در زمره «پول مورد نیاز های تقلبی» به شمار می رود و این روزها در بازار مسکن «باب» شده است هست، مربوط به ساختمان هایی است که پروژه های مزاحم در اطراف آنها در حال ساخت است.

ماجرای «پول‌لازم‌های تقلبی» در بازار مسکن

این پروژه های مزاحم مشمول بر مجتمع های تجاری چند منظوره، مراکز آموزشی همچون مدرسه و موسسات پر رفت وآمد و نیز دیگر کاربری های جاذب جمعیت است که قطعا به بروز مشکلاتی جهت همسایگان مجاور منجر خواهد شد. از این رو متقاضیان خرید مسکن باید در برابر فایل های زیر قیمت و مواردی که با قید «پول لازم» با قیمت های پایین تر از سطح مورد انتظار عرضه می شوند، با تردید مواجه شوند و علاوه بر بررسی دقیق نقشه و امکانات آپارتمان، راجع به همجواری آنها با پروژه های مزاحم نیز تحقیق کنند.

واسطه‌های ملکی به هر کسی که آپارتمان خود را با قیمت زیر سطح منطقه فایل می‌کنند، صفت «پول‌لازم» را نسبت می‌دهند، در حالی که بعضی از این آپارتمان‌ها به دلایلی غیر

اخباراقتصادی – دنیای اقتصاد

واژه های کلیدی: بازار | مزاحم | پروژه | اقتصاد | اقتصادی | آپارتمان | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار